Friday, September 7, 2012

Interview

At school today we were divided up into groups and given an assignment. I've never been a big fan of group work. I understand the need for it and the thought behind it, but it's not my favorite thing. That being said, it went relatively well today and we were even finished a little early than I expected we would be. I went to Farsta C and had lunch by myself and then went to my interview.

Stortorps äldrecentrum is 10 min away from home, which is a big plus when you're working part time and mostly start at 07.00 and/or finish at 21.00. I wasn't really nervous, but of course you can never be sure what kind of questions they'll ask. The interview went swimmingly, they were eager for me to start and I booked 2 intro shifts right away, so I get to see how things are done. It was all very positive and went very well. I'm very grateful I can work extra and that I have Mats who makes it possible.

Just before that though, Aislynn's school called and said she wasn't feeling well, so I went and picked her up from school as soon as I was done. Now we're getting ready for the start of the weekend and a relaxing Friday evening with Tacos for dinner and chocolate pudding for dessert! Happy Friday!
Yummy!!

Hade en halvdag i skolan idag, grupparbete som gick hyfsat bra. Jag har aldrig varit entusiastiskt till grupparbete, men jag förstår att det behövs. Vi slutade lite tidigare än väntad , så jag åkte till Farsta C, åt lunch med mig själv där och sen åkte till min intervju.  

Stortops äldrecentrum ligger 10 min hemifrån - j*vligt nice när man ska börja 07.00 och sluta 21.00 som man får göra som "timmis". Jag var inte riktigt nervös, men det är klart att man inte vet exakt vad de kommer att fråga eller vilja veta. Men det gick hur bra som helst, jag fick svara på några frågor, vi gick runt och tittade på de avdelningar jag kommer o jobba på och jag fick boka upp mig på intro på en gång. De sa att de var väldigt intresserade av att ha mig och att jag skulle höra av mig ang. hur/när/hur ofta jag vill jobba. Positivt! Är himla tacksam att jag kan jobba extra på detta sättet och att jag har Mats som ocskå gör det möjligt. 

Strax innan hade Aislynns skola ringt och sagt att hon mådde inte så bra och ville hem, så jag hämtade henne och nu förberedder vi tacos till fredagsmys! Trevlig helg alla glada!

No comments:

Post a Comment