Saturday, September 1, 2012

Tjejmilen 2012

I'm so pleased!! 10km in 1:01:26. Which is an improvement on last year, when I ran Hässelbyloppet in 1:04. I really didn't think I'd do better this year, especially considering I haven't run at all the last 3 or so weeks! It was rainy and cold, and REALLY muddy everywhere, but I'm glad I went and now I have another medal :)  Here's the link to the homepage with my results : My results for Tjejmilen 

Vad lycklig jag är!! Hade som mål att springa milen på under en timme, men med tänke på att jag har varken sprungit eller tränat sedan flytten, hade jag ganska låga förväntningar - men jag klarade milen på 1:01:26! Vilket är även en förbättring mot förra årets tid, då jag sprang Hässelbyloppet på 1:04. Det regnade och var ganska kallt, och riktigt lerigt ÖVERALLT. Det känns otroligt bra att ha sprungit ännu en mil och nu har jag också en till medalj :)

1 comment: