Friday, September 28, 2012

Sick with a cold

It's been 2 days of presentations of our group work at school, both yesterday afternoon and this morning. They both went really well, but I'm glad they're over. I've been feeling sick since yesterday morning, with a headache, stuffy nose and sore throat. Not very fun.
This afternoon I met up with Gloria and had lunch and did some shopping. My <3 wanted a new PC game for his birthday, so I ordered it online and went to pick it up today.  I'm working this weekend, so I'm just gonna take it really easy this evening, and hopefully I'll feel better tomorrow.

De senaste 2 dagar har vi haft examinerande presentation/redovisning av vårt grupparbete. Det har gått jättebra, jag var inte säker på att alla bitar skulle falla på plats, men det gjorde de till slut. Det känns skönt att ha det avklarat. Jag har inte mått så bra sedan igår fm, jag är förkyld, har huvudvärk och ont i halsen. Inte speciellt kul och allting känns extra ansträngande. Efter redovsningen idag träffade jag Gloria för lunch och lite shopping. Jag var även och hämtade PCspelet som jag beställde och som Mats ska få som en försenade födelsedags present. I helgen ska det jobbas  både lördag och söndag och då tänker jag ta det väldigt lungt ikväll med mycket mys och avslappning, så förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

1 comment:

  1. Hope you get some rest and get well soon. You wish you had some ginger drink, It is with me. Should I send or wait until I bring it with me?
    I just sent the form for you to fill. Thanks for your help.

    ReplyDelete