Monday, October 1, 2012

Give me some oxygen!

It's hard working when you're sick and not getting enough oxygen to your brain, my nose was all stuffed and I was dependent on my nasal spray but I survived the weekend :D  Worked Saturday 15-21 and then Sunday 07-14. Directly after work on Sunday I picked up Aislynn on the way in to town and we went to the movies with some friends. We watched "Brave" in 3D. It was quite good, I think I enjoyed it as much as the kids did.
This week we have an home assignment that's due Friday and I'm so not inspired about doing it, but will do what has to be done. I also got myself a membership at the gym in the centrum, so no more excuses!

Det var inte roligt att jobba när man var helt täppt i näsan och inte kunde syresätta sig ordentligt. I helgen har jag varit helt beroende av min nässprej och mina halstabletter på jobbet, men klarade mig (tror jag ) ganska bra ändå. Än en gång fanns det knappt något att göra, jag är verkligen inte van att inte stressa och ha så mycket dötid. Jobbade Lör: 15- 21 och Sön: 07-14. Direkt efter jobbet på söndag, hämtade jag Aislynn och vi åkte in till stan och gick på bio med några kompisar. Vi kollade på Disneys nya film " Brave" på 3D. 
Nu i veckan har vi hemtenta som ska lämnas in på fredag. Känner att jag inte alls har lust att börja med den, men måste ta tag i det och se till att det bli gjort. Jag var även upp till centrum idag och fixade medlemskap på gymmet där, så nu finns det inga ursäkter alls - jag ska komma iväg och träna så ofta jag kan.

No comments:

Post a Comment