Tuesday, October 30, 2012

Rain rain, go away

Ugh, I really don't like waking up to grey, wet, rainy days. So depressing. Aislynn is going on an outing today with school and I felt so sorry for her that she'll have to be out in this weather. :-( Even though I'm not at all in the mood, and really don't feel like it, I'm gonna grab ahold of myself and go to the gym. Since I've written it now, I have to make sure I do it, so I've not told untruths to you, my lovely blog readers. ;-)We're struggling at the moment with our group's project, it feels like me and one other girl have done most of the work so far and are sort of the driving force behind it, while everyone else (4 others) hasn't contributed much at all. It's frustrating, because this groupwork is really rather boring and not very interesting. But anyhoo, I'm sure it'll be okay eventually.

Usch, vad jag ogillar att vakna till gråa blöta dagar! Aislynn ska på utflykt med fritids idag, och jag tycker verkligen synd om de små stackarna som ska vara ute i det här vädret. :-(  Jag ska ta mig själv i kragen och gå till gymmet alldeles strax, fast jag verkligen inte känner för det. Men har man skrivit det på bloggen så kan man inte stanna hemma sedan, för då har man inte skrivit sanningen ;)
Vi kämpar lite med vårt grupparbete, jag känner att jag och en tjej till drar det största lasset medans de andra (4st) har inte bidragit så mycket och det frustrerar mig, för detta arbetet är ganska tråkigt och krävande. Men men, det löser sig nog. 




No comments:

Post a Comment