Saturday, October 13, 2012

Just me and Tess

This morning Aislynn climbed into bed next to me, something she usually doesn't do. She's visiting a friend in Tyresö today and spending the night, so I think she was a little sad, but at the same time, she's missed her friend and been looking forward to seeing her. That was a nice way to start the day, with my little cuddleworm :) Aislynn wanted pancakes for breakfast, once we got up, so I made them for her. M is off to visit his cousin today so he's dropping off Aislynn first. I've just picked up Tess, my bonus kiddie and we'll go into town later so she can play a bit, and I'll grab a coffee with Jojo.
This evening is gonna be studytime for me, I feel I haven't really understood the literature and I need to spend more time reading. So a movie for Tess and books for me. :)

Idag började riktigt bra. Aislynn kröp upp i sängen brevid mig (nåt som hon brukar inte alls göra!) och log där och mysade mig en stund. Hon åker hem till sin kompis i Tyresö idag, så jag tror hon kände sig lite ledsen samtidigt som hon har verkligen saknat sin kompis och velat åka dit. Det blev pannkakor till frukost, som Aislynn hade beställt. Mats åker till sin kusin i helgen, så han får lämna Aislynn först. Jag har precis varit och hämtat Tess, mitt avlösare barn och vi ska snart åka in till stan och möta upp Jojo och leka lite på Rum för barn på Kulturhuset. 
Ikväll blir det plugg för mig, känner att jag inte riktigt har koll på litteraturen just än. Det bli film för Tess och studietid för mig. En lugn dag/kväll helt enkelt. :)

No comments:

Post a Comment