Thursday, October 25, 2012

39 of 40 - not too shabby!

We got back our home exam and whaddya know? -- I scored 39 of 40 possible points! I'm totally awesome :) What a great way to kick off my studies and at the same time have written proof that I'm not completely hopeless! I'm sure I'll look back on my near perfection :D and use it to comfort myself with at a later date when things get tougher.

Vi fick tillbaka hemtentan och ser man på! -- Jag fick 39 av högsta möjliga 40 poäng! Hur grym är inte jag? Det känns roligt att få bra resultat nu i början som sätter tonen för det kommande plugget, samt att man nu har bevis på att man faktiskt är inte helt hopplös. Jag kommer säkert använda mig av den här för att trösta mig själv längre fram när studierna blir tuffare.


No comments:

Post a Comment