Friday, October 5, 2012

"It's friday I'm in love"

Jag behövde en dag som idag. Egentligen hade vi fram till kl. 14.00 för att lämna in hemtentan, men jag var färdig redan igår med den och skickade in den igärkväll vilket betydde jag var helt ledig idag :) kanske inte helt dock - vi väntade en leverans från Ikea som skulle komma idag någon gång mellan 09.00 -15.00. Hmmm tvungen att vara hemma på min lediga dag, men det blev inte så farligt ändå! Min kära kompis Olive kom och hälsade på idag strax efter kl. 09.00. Vi brukade ses ganska ofta när jag bodde i Tyresö, men jag hade inte sett henne sedan flytten. Så härligt med tjejsnack om allt möjligt och mycket skratt! Vi hann med båda en fika och lunch innan hon åkte strax efter 13.00 Leveransen kom på fm och då kunde jag cykla jag ner till gymmet på em.  Det var riktigt skönt att träna - vad man kommer ur form snabbt! Ikväll ska jag ut med tjejerna från mitt gamla jobb. Jag har inte hunnit förbi och hälsa sedan jag börjat plugga och det ska vara så roligt att se alla och få höra allt skvaller! :D Trevlig fredag alla glada! :)

I really needed a day like today. The deadline for my paper was today at 14.00, but I was finished yesterday and sent it in yesterday evening, so I was totally free today! Well, not totally free, I had to be home and wait for a delivery from Ikea that was supposed to come sometime between 09.00-15.00. I was a little bit bummed about being stuck at home on a free day, but my lovely friend Olive, whom I haven't seen since we moved came over to visit! :) We used to see each other often when I lived in Tyresö, but haven't gotten to meet up since we moved. It was really nice to chat, laugh and catch up! We had tea and lunch, the delivery came in the morning and when Olive left around 13.00, I went to the gym. It's been a couple weeks since I've done any sort of exercise and it's amazing how quickly you loose muscle strength and stamina! It was great to get in a workout and I'm loving the fact that the gym is 5 min away.
Tonight I'm going out for dinner with the girls from my old job, I haven't had a chance to drop by and say hello and I can't wait to see them all and hear all the latest gossip! Ha ha! It's gonna be great! Happy Friday peeps :)

No comments:

Post a Comment