Tuesday, October 16, 2012

New blog look

Ohhhh I must have sat for over 2 hours yesterday, and tried to input HTML code to change the look of my blog! I've never really worked with it before, luckily there are so many good sites out there that have tutorials and also finished code that you just have to input- I sorta figured it out ( I think? how does it look?), and I'm happy at least I got to personalize the blog look a little bit :)
I've just spent the last hour or so moving furniture. My very sweet bf went and picked up a desk for me yesterday evening, and put it together, so now the question was just how to arrange everything so I feel like there is "flow". Furniture arranging for me has to be just so. It has to "feel" right, be practical, leave the room feeling open and free, but at the same time utilize all the space in the most efficient way. I'm quite picky when it comes to how I want the furniture to be, and I can't relax if it's not just so, but now I think I'm okay with the way my room turned out. 
I'm off to the gym now, then a quick trip into town to run some errands and then it's time to hit the books. Have a lovely day!

Åhhh, jag måste ha suttit i minst 2 timmar igår och försökt ändra utseende på bloggen. Jag tycker att deras färdiga templates är ganska tråkiga och jag ville göra min lite mer personligt. Jag har aldrig jobbat med HTML kod förrut, men som tur är, finns det bra sajter med färdig kod och instruktioner. Jag tycker jag har lyckat ganska bra( tror jag, eller vad säger ni?) och det känns definitivt mer originalt. 
Igår kväll hämtade min kära kille ett skrivbord och hurtsar åt mig, så nu tillbringade jag senaste timmen med att försöka möblera om så att det funkar för mig. Jag är ganska kräsen när det gäller hur möbler ska stå, det är viktigt att det "känns" rätt, är praktiskt, uttnytjar utrymme på mest effektivt sätt och det känns öppet och fritt och inte rörigt på något sätt. Jag kan inte heller släppa det om jag känner att det inte är "rätt", men jag tror jag fick till det till slut.
Nu: mot gymmet sen ska jag åka till stan och springa lite ärenden. Ha en härlig dag!

1 comment:

  1. I like it, it's pretty and lady like with the laces and all.

    ReplyDelete