Wednesday, October 3, 2012

Progess + Classical music concert

For the first time EVER, I'm sitting with an exam assignment and actually feeling like I'm having fun! The last 2 days I've been so disciplined and really focused and worked on my assignment between 08.00 -16.00 every day and I've made some considerable progress, which feels great! The deadline is Friday, but I'm really hoping to finish tomorrow by the end of the day. We had a obligatory group meeting today in the morning and I stayed afterwards at school for a couple hours and worked on my paper. I had been really looking forward to getting out of the house, talking and interacting with people and I think I really needed it too, after sitting alone for 2 days straight.
 This evening I'm taking a break from studying and going to a classical music concert! ill be meeting up with Jojo, who's wonderful initiative this is, it's going to be so cozy and so nurturing for my soul :)

För första gången i hela mitt liv skriver jag en hemtenta och har faktiskt lite kul. Jag har verkligen suttit mellan 08.00-16.00 både Måndag och Tisdag, men några kortare pauser, och det har gått undan. Det känns så bra! Vi har fram tills på Fredag att lämna in den, men jag tror att jag blir klar med den under dagen imorgen. Jag har varit i skolan idag på fm, då vi hade en obligatorisk grupptillfälle och stannade kvar sen ett par timmar och skrev lite till på hemtentan. Det var behövligt att både komma ut ur huset och träffa lite folk. Det började kännas rätt isolerad och ensam nu när man suttit själv 2 dagar i streck. 
Nu ikväll ska jag ta en paus från plugget och gå på en koncert och lyssna på klassisk musik! Jag ska möta upp Jojo som är intiativtagare till det här och vi ska ha det så mysigt :)
 




No comments:

Post a Comment