Thursday, October 25, 2012

An angry mum!

I'm so angry right now. For weeks Aislynn has been talking about and planning for the Halloween show at school. She's in the group that was going to perform once for the parents and then once for the rest of the school. She never usually gets excited about things, but she was really looking forward to wearing a costume and she learned all the songs and was really excited about celebrating Halloween. I told her to ask when the shows were going to be, cuz I wanted to make sure we didn't miss them.
Today she came home and said : " promise you won't be mad mum" " why would I be?" I said. " the show for the parents was yesterday and today was so embarrassing! I was the only one without a costume!"She looked so disappointed and I felt steam start coming out of my ears! How could they not have told us or given us any information?! There was nothing in the weekly newsletter, no notes home with the dates or anything. I was really disappointed and  immediately wanted to give someone a piece of my mind. I think it's incredibly unprofessional and really not a good sign that they're so disorganized or scatterbrained that they don't make sure that kind of information gets out! It's freaking Halloween once a year and now we've missed it.
I couldn't help myself and mailed Aislynn's teacher telling her how upset I was, disappointed and that it's really not okay that things like this happen. Makes me so mad, cuz things would have been so different if someone would have just told us.

Jag är så förbannad! Under flera veckor nu har jag hört min fina tjej prata om, och berätta för mig om Halloween uppträdandet på skolan. De har övat på olika låtar och hon kunde de allihopa utantill.
 Det skulle vara en show för föräldrar/familj och en där de sjunger för resten av skolan. Hon som väldigt sällan är riktigt entusiatisk och längtar efter något, har verkligen sett fram emot det här. Vi har pratat om hur hon ska klä ut sig, vad hon vill ha på sig då, och jag flera gånger ber henne att ta reda på när dessa tillfällen är, så att vi inte missar de. 
Idag kom hon hem och så till mig : "Lova att du inte blir arg mamma" " Vadå då?" säger jag "det var igår för föräldrar. Och idag tyckte jag att det var så pinsamt att jag var den enda barnet som inte hade klätt ut sig" säger hon och ser så ledsen ut. Så otroligt dåligt att inte vi har fått veta något. Inte ett enda ord på varken veckobrevet eller i form av en lapp. Hon såg så besviken ut och jag kände att det kokade och jag var redo att bråka med någon och skälla ut någon.  Halloween är EN gång per år och så har vi missat det totalt. Kul.
Jag kunde inte låta bli och slängde iväg ett mejl till hennes lärare där jag poängterade att jag tycker inte att det är okej att sådana informationen bara utblir och verkligen sa att jag var så j*vla besviken på att vi inte hade fått reda på det.

No comments:

Post a Comment