Tuesday, October 9, 2012

Zumba

Jag prövade på ett Zumba pass, för första gången någonsin, på gymmet idag. Kunde inte annat än skratta åt mig själv inombords under hela timmen. Jag hoppade in på ett medelpass och kunde inga danssteg. Ledaren var väldigt energisk och hoppade runt och skrek åt folk :) Kände mig ungefär som en klumpig, okoordinerad valross. Japp. Men lite kul var det faktiskt, jag fick upp flåset och just att det är på fm, betyder att det är glest med folk på passet. 

I tested Zumba for the first time ever today. In hindsight I can't help but laugh at myself, I must have looked ridiculous. It was an intermediate session and I didn't know any of the steps. The instructor was a very energetic girl who ran around the room yelling at people :) I felt like a uncoordinated, enormous walrus. Yes, I think that's a fitting description. It was still fun tho, I got my heart rate up and that fact that it's in the morning, means there aren't too many people there.

No comments:

Post a Comment