Monday, October 29, 2012

iPad2!

On Friday, my amazing bf, (who is really so awesome!) felt a bit guilty about rescheduling our night out, since his bro wanted to come over and game (which doesn't happen very often). Of course I said it was fine, and that they should play :o) So my <3 surprised me  with a little bribe, an early x-mas present -- an Ipad 2! Such a sweetheart! I'm really enjoying it so far, playing and figuring out all kinds of things to do with it. I downloaded a bunch of free books and plan to start reading more for leisure. I'm hoping it's going to work to take notes with at school too. So happy :) 

I fredags min underbara kille fick lite dåligt samvete eftersom Aislynn sov borta och vi skulle ut o äta, men så kunde sin bror komma över o spela (vilket inte händer särskilt ofta). Då sa jag att självklart skulle de spela tillsammans och så skulle jag få roa mig själv denna kvällen :o) Min <3 överraskade mig med en liten muta och tidig julklapp - en iPad! Vilken goding! Jag har inte kunnat lägga ifrån mig den sen dess, tycker att det är så kul att hitta allt som man kan göra med den. Jag har laddat ner massor med böcker redan, och jag tror att det kommer funka rätt bra att anteckna med på föreläsningar också. Så roligt! :)

No comments:

Post a Comment