Wednesday, October 17, 2012

My tiny, happy, little bubble:

Good morning! I'm getting really tired of all the rain,it's so depressing. I convinced Aislynn to wear warmer shoes to school this morning, and when I looked out the window just now, I was glad I did. Been feeling like my universe is very small at the moment, just school, home and work, not much variation or spontaneity. But I guess that's when it's time to look for and be happy for all the little things, like:
 
God morgon! Det får gärna sluta regna nu för min del, känns som att det har regnat nästan konstant och man blir så deppig! Imorse övertalade jag Aislynn att ta på sig varmare skor och nu när jag tittade ut genom fönstret, var jag glad att jag gjorde det. Har känt på sistone att mitt universum har blivit väldigt litet - bara skola, plugg, hemma, jobba och inte mycket variation och spontana ting. Men jag antar att det är då man ska tänka på och vara tacksam för alla de små saker som gör en glad. Till exempel :
Cozy scented candles

My breakfast jar: hazelnuts, goji berries and pumpkin seeds. Perfect with oats.

My study space

I have a part time job that I really am grateful for


No comments:

Post a Comment