Friday, September 21, 2012

No alcohol and no training!

It's Friday! Wonderful Friday! Since for the last few years, I've worked shifts, worked weekends and had days off in the middle of the week,  I haven't really enjoyed Fridays in the same way as I do now. We've had a really long week with group work and lectures and I've actually been sorta disciplined with studies at home this week, so I'm really looking forward to having some relax time.
Today is the first day of 10, that I'm on an antibiotic treatment for an infection, so no alcohol (which is not so bad) and, surprise, surprise, no training for me either (much worse than the no alcohol)! It just is bad timing cuz we're going out for dinner tonight to celebrate a friends birthday, so it would have been nice to have a glass or 2, but I'll live. Happy Friday peeps!

Älskar Fredagar! Eftersom jag har jobbat skift och sen haft lediga dagar mitt i veckan, har jag inte uppskattat fredagar på samma sätt som jag börjat göra nu! Denna veckan har varit ganska mäktig, men mycket föreläsningar, grupparbete och egna studier ( som jag har varit någorlunda duktig med denna veckan) så jag ser verkligen fram emot att koppla av. Jag hämtade ut en 10-dagars kur på antibiotika som jag ska börja med idag. Det betyder ingen alkohol, men även ingen träning(!) för min del. Man kan tydligen överanstränga hjärtat och riskera infektion i hjärtat eller lungor, så ja, bäst jag tar det försiktigt, men det var ingen kul att få veta. Dessutom så är det lite dåligt tajming, eftersom vi ska ut ikväll och fira en kompis som fyller år, så det hade faktiskt varit skönt att kunna dricka lite, men jag överlever nog. Trevlig fredag alla glada!

No comments:

Post a Comment