Friday, March 15, 2013

Friday

Just nu sitter jag och försöker läsa en skönlitterärbok för en uppgift och finner den extremt dålig, osamanhängande och tråkig. Blää, har skjutit på att läsa den, men nu måste jag, den ska analyseras och göras ett grupp arbete med. 
Jag åkte in en snabbis  till stan igår för att klippa mig, vilket jag gör faktiskt allt för sällan. Det är alltid skönt att lämna min bästa frisör och känna mig snygg och ompysslad. Den blev också en super mysig fika med Lanna nära hennes jobb, innan jag åkte hem igen. 
Idag är fredag, min absolut favvo veckodag och jag har varit duktig och gymmat, en timmes cirkelträning. När Aislynn kommer hem ska vi ge ett fösök på att göra pretzels eftersom hon blev sugen och ville testa, jag visar upp resultatet sen! Ikväll börjar min aldelles ledig helg :) Önskar er alla en trevlig fredagkväll! 

Sitting at the moment and trying to real a biography of sorts for a group assignment that we have coming. I'm struggling with it, it's boring, poorly written, and un-cohesive, I've been putting off reading it for some time now, but it has to be done.
Went in town yesterday to get a haircut, which I actually don't do often enough I'm thinking! It's really nice, after being in my very capable hairdresser's hands, to walk away feeling pretty and pampered.  Met up for a lovely coffee with Lanna as well and some much needed girl-talk, before heading home again.
Today's Friday, my favourite day of the week, I've been a good girl and went to the gym for an hour today. When Aislynn gets home we're going to attempt to make pretzels, she's been talking about it and wanting to try, I hope they turn out and I'll show you the results when they're done! I'm ready to start my completely free weekend this evening, hope you all have a fabulous Friday night!

2 comments:

  1. Pretzels??? Awesome! Save me one!!! :D

    ReplyDelete
  2. Haha, omg, they were a total bust! The dough didn't rise and they just tasted like baking powder :P Horrible!

    ReplyDelete