Thursday, March 7, 2013

Kräksjuka

Haft ännu en fantastisk dag med min "pluggis" Miriam :) Blev att jag åkte hem till henne denna gång och vi fick mycket gjort! Skönt med sådana effektiva dagar! Jag fick även intervjua hennes mamma på em för en uppgift vi har i skolan, så det blev en ganska lång dag idag. På vägen hem fick jag veta att Aislynn had kräkts ett par gånger sen hon kom hem från skolan, så hon har förmodligen blivit smittade med samma sjukan som Mats hade. Lilla stackarn kan inte hålla något nere och är ganska sjuk så hon blir hemma med mig imorgon. Som tur är så har jag faktiskt inte mycket kvar av hemtentan, så det blir nog ingen sista minuten panik.

Had another incredibly productive day today with my study buddy Miriam. :) I went over to her place today, it's great to have these wonderful effective days! I was able also to interview Miriam's mom for an assignment we have, so it was kind of a long day for me. On my way home Mats called and told me Aislynn had thrown up a few times since coming home, so she's probably got the same tummybug that Mats had. Poor thing isn't keeping anything down at the moment and she's quite sick, so she'll be home with me tomorrow. Lucky me, I don't have that much left of the paper I'm working on now, so I won't be stuck panicking at the last minute. 

No comments:

Post a Comment