Friday, March 22, 2013

Nu tar vi helg!

Haft ett par riktiga bra dagar :) Igår var min pluggis hos mig och vi jobbade med hemtentan i sociologi. Jag kom iväg på ett zumba pass på kvällen och måste säga att det kändes riktigt, super bra! Hur kul som helst och jag var helt svettig och slut efteråt. Jag kommer verkligen försöka att gå på den framöver, jättebra träning! 
Idag jag var på cirkelträning, jobbade på två andra skoluppgifter och lyckades skicka iväg hemtentan som egentligen inte ska in förrän måndag morgon, men nu kommer vara så skönt att slippa tänka på den nu och kunna njuta av helgen.
Imorgon ska Aislynn och jag åka till Eskilstuna för hon ska spela några matcher, och sedan jobbar jag söndag kväll. Önskar er all en trevlig helg!! :) 

I've had a couple of really good days, yesterday my study buddy and I got to work on our current assignment and got most of it done. I went to a new zumba training session and got an amazing workout! I'm definitely going to try to go every week, it was sweaty and tiring and really good exercise.
This morning was circle training and then I worked on two other ongoing school assignments. I also managed to finish a paper that is actually due on Monday, and send it in, so I won't have to think about it during the weekend.
Tomorrow Aislynn and I are getting up early and going to Eskilstuna (about 150km from Stockholm) with the rest of her handball team, and then I'm working Sunday evening, so that's my weekend. Hope you all have a lovely weekend!  

No comments:

Post a Comment