Tuesday, March 26, 2013

Just another day in paradise

Livet leker just nu, märker att jag är in en fantastisk fas i livet som jag hoppas aldrig kommer ta slut (yeah, right!). Jobbar vidare med att tänka mycket positiva tankar, har en bra balans mellan ting, plugget går undan, träningen har börjat blir mer och mer en god vana och våren är på ingång, samt att vi som familj mår bra och håller oss utmannade. Ödmjukt tacksam. 
Idag har har varit hos min pluggis mellan 09.00 -13.00. Helt underbart och grymt effektivt som vanligt. Älskar't! Stack hemmåt och snabbt skickade in en uppgift som skulle in idag senast kl.16.00, sedan gick jag på gymmet.Jag kom precis hem för att hinna hem innan Aislynn kommer, vilket blir när som helst. Kvällen blir nog väldigt lungt, Mats är bortrest, så jag kanske hinner se en tjejig film eller nåt ;.-) Hoppas solen skinner på er alla idag med!

Feeling like I'm in a really good place at the moment, a phase that I hope will never end (yeah, right!). I'm continuing to try and think positive thots, and I feel like I'm attaining a good balance between various aspects of life. Studies are underway, training and exercise is becoming more and more of a habit, spring is coming, and we as a family are well and keeping ourselves challenged. I am humbled and grateful.
Today I was over at my study buddy's place between 09.00-13.00. Awesome and productive as always. Love it! Headed home and when I got there, quickly sent off an assignment that was due today, latest by 16.00, then off to the gym I went. Just got home and made sure I would get home before Aislynn gets here, which should be any minute now. Looking forward to a very chill evening, Mats is away, so maybe I'll watch a chick-flick or something of MY choosing ;-) Hope the sun is shining on you today as well!

No comments:

Post a Comment