Wednesday, March 20, 2013

Snowy Wednesday

Ja gott folk, det snöar än och har inte slutat snö sedan typ i måndags. Rätt så deprimerande, men inget att göra åt utan försöka uthärda och hålla kvar i vetskapen att våren kommer - förr eller senare. 
Idag har jag varit en snabbis in till stadsbiblioteket för att lämna tillbaka en hög med böcker, väl där upptäckte jag att jag hade glömt en hemma, typiskt. Får bli en runda till nån dag snart. Jag ska strax iväg och möta upp min grupp för lite studieuppgifter som ska göras, sen förhoppningsviss hinner jag förbi Farsta C på vägen hem igen, har fått syn på en tavla som jag tycker ska införskaffas. 

So yeah, it's been snowing non-stop pretty much since Monday afternoon, winter is back in full force. Kinda depressing, but no use getting one's panties in a bunch over it, nothing to do but wait it out and cling to the knowledge that sooner or later spring will come.
Went into town to the library today to bring back some books, but when I got there I realized I forgot one at home. Crap. Guess I'll have to do another trip some day soon. I'm off in a bit to meet up with my group and work on a school assignment, then hopefully I'll have time to go by Farsta C on my way home, I saw a painting the other day that I haven't been able to put out of my mind.

No comments:

Post a Comment