Monday, March 18, 2013

Insta-Monday

I'm noticing a bit of a trend here, I tend to neglect my blog on the weekends, which is probably mostly a good thing, it means I'm busy with other stuff and not sitting at the computer ;-) Had a nice relaxing weekend, almost too relaxing, I get a bit stir crazy when there's not much to do. Oh, I finished my book and my pretzels were a disaster :D
Jag märker att jag är dålig på blogga på helger, vilket är säkert något positivt eftersom det betyder att jag är upptagen med annat och inte sitter vid datorn ;-) Hade en avslappnad helg, nästan för! Jag läste klart boken och juste! jag misslyckades med mitt försök att baka pretzels! :D 

Some of today's instagram pix:

Känns alltid lite bättre med fina blommor hemma/ Love having fresh flowers at home

Kaffepaus ;)

Älskade tjocka boken

På väg hem från handbollsträning

Lite sol fick vi idag på fm...

....men sedan kom snön i stora mängder



1 comment:

  1. You should invite your German bästis over to make real German "Brezeln" (pretzels) :D

    ReplyDelete