Friday, June 8, 2012

Almost back in action

After Blodomloppet (5km) 2011
Hello world! I'm finally feeling a bit better today. It's still so baffling to me how much a little fever can set you back and how it totally knocked me out! I was completely out of action Wednesday and Thursday, and even though I'm coughing like a crazy person today, at least the headache is gone and my body doesn't feel so sore! Last night was a bit rough and I didn't sleep much so even though I was supposed to work today, I decided to play it safe and rest one more day, and go back to work tomorrow instead.
 I'm really disappointed I didn't get to run Blodomloppet yesterday - I was so looking forward to it. I suppose there is always next year, but still I'm upset about not being able to get the medal again this year.


Yesterday the origami paper I ordered for Ais came in the mail. She absolutely loves it, and it's such a good creative outlet, I'm happy I could find this paper, cuz it was a bit of a pain cutting and folding A4 paper.So now she'll have something to keep her occupied while I'm at work this weekend :)



 Helloo!! Äntligen mår jag lite bättre idag! Jag är helt chockad över hur mycket kraft en feber tar och hur kroppen blir så fulkomligt  utslagen och imobiliserad. Jag har i princip varit sängliggande i två dagar och även idag är jag inte helt återställd. Hostade jättemycket inatt, och har sovit dåligt så jag är hemma idag från jobbet oxå och vilar. Imorgon är jag dock åter på jobbet. Är ganska besviken att jag inte kunde vara med och springa Blodomloppet igår. Jag hade sett fram emot medaljen :D Nåja, kanske nästa år. 
Igår kom origamipappret som jag beställde till Ais. Hon tycket att det är jättekul att vika och skapa och jag är glad att hon är så kreativ och har hittat nåt som verkligen kan ägna tid åt. Det är lite jobbigt att vika om man inte har rätt papper i rätt storlek så jag är glad att jag hittade de här.

No comments:

Post a Comment