Monday, June 11, 2012

Another work weekend in the bag!

Good morning! Even though it's Monday today, I'm not working today, so I ain't got none of those Monday blues! What I do have to do today is make a bunch of phone calls, run some errands and then I'll have a late lunch with a dear friend whom I haven't seen in about a year and who doesn't yet know about the new house, so I can't wait to see her and catch up!
I'm not completely healthy yet, I haven't had a full nights' sleep since I've been sick, so working this weekend was extra challenging, I was really tired and my body wasn't really keeping up with me. But that's all done now, and I'm only working 2 days this week. Ais has her end-of-school celebrations this week (one for just her class and one with the whole school) and it'll be really nice for her that I'm available and won't miss anything. 
I also got to Skype with bästis on Friday, which was wonderful! Miss you! I am so relieved you will be back to help me (us) move! xo! Now: coffee, shower and on with the day!

Morgon! För mig gör det inget att det är måndag idag, jag har jobbat helgen och är ledig nu i dagar två. Inte så mycket planerat idag, måste ringa några samtal och springa lite ärenden, och sen ska jag lunch med en bra kompis som jag inte ha sett på ungefär ett år! Hon vet inte än om huset vi har köpt och att vi kommer hamna bra mycket närmare varandra nu, så det kommer vara jättekul o ses!
Jag inte kunnat sova en hel natt, utan att vakna, sen jag har varit sjuk och jag är inte helt frisk än. Det märktes när jag jobbade i helgen, kroppen var slö och orkade inte riktigt med som den brukar, och jag var trött. Men, *pust* det är avklarat och jag jobbar bara 2 dagar denna vecka. 
Ais har sina skolavslutningar (en bara för 2:orna och sen hela skolans avslutning) denna vecka oxå, och det känns bra att jag kan närvara på allt och finnas till hands för henne och hennes förbereddelser. Jag fick oxå skypa (? är det ett ord?) med bästisen i fredags och gud vad jag behövde det! Saknar dig! Nu hoppas jag på lite sol idag och onskar alla en bra dag!


No comments:

Post a Comment