Saturday, June 23, 2012

Midsummer celebrations


Just sat down at the computer, after a full morning. I was up at the crack of dawn (sorta) and took the car to work today. Worked till 13.00 (LOVE my work buddies who sometimes let me go home early), and then exercised all my self-discipline and went for a run : 6,5 km in 42 min today. Not as good as it usually is, but I blame it on the fact that I was a bit tired from yesterday ;-)

Yesterday we celebrated Midsummer with Tomas & Malin plus kids and the extended families. It was lovely and sunny weather all day, which was very welcome. We drove out to their side of town and had a picnic lunch and danced traditional midsummer dances. Afterwards we went back to Malin's sisters' place and had a BBQ for dinner.We ended up being 12 adults and 4 kids. Many thanks to everyone for all the great food and company! I really should have taken more pictures of all the food (food-fixated as I am), but we were too busy eating :-P. I was designated driver yesterday, and driving home went really well. I'm feeling much more confident and capable- yay!


Hej alla glada! Här landat vid datorn efter en tidig jobbmorgon och en springtur. Had lite sämre tid än sist jag sprang, idag tog det mig 42 min att spring 6,5 km. Men skyller på att jag var extra trött efter en sen kväll igår och tidig morgon idag. (Får man göra så?) :D
Igår firade vi midsommar med Tomas & Malin, Malins familj och andra släktingar. Vi körde ut till den sidan om stan och hade en mysig picknik ute i det gröna, dansade runt midsommarstången och njöt av solen. Sen på kvällen blev det grill och ännu mer god mat! Det var riktigt trevligt och jag ångrar att jag inte tog några bilder på maten - jag som är ganska mat fixerad ;) Tack till alla för det fina sällskapet och trevliga firandet!

No comments:

Post a Comment