Wednesday, June 27, 2012

Gym time

A 4. Today was maybe a 4. I'm irritable and easily annoyed. I decided to wear shorts today, and the weather was not on board with that. Pushed through carts at the supermarket, rather obviously and rudely, opened an automatic door when small kids were leaning on it. I've had no patience today and I really dislike the fact that I feel the negative thoughts and bad vibes at work are affecting me personally outside of work. So enough of that. I have so much to be grateful for, to be happy about and that's what's important.

Now : Gym time, even though I don't feel like it AT ALL! Self-discipline baby!


Har inte varit mig själv idag. Gillar inte att jag har blivit påverkad av det negativa på jobbet och att det har gått över till mitt privata liv, utanför jobbet. Jag hade ingen tålamod idag alls, blev förbannad på folk som ställde sina shoppingvagnar mitt i gångarna och knuffade bort de, jag tryckte på en dörrknapp medans några små barn lutade sig mot dörren. Ingen snäll människa var jag, inte idag. Fick för mig att jag skulle ha på mig ett par shorts idag, men det blåste, var molnigt och inte direkt "shorts väder". Men nu får det vara nog. Jag har det bra, jag har så otroligt mycket att vara tacksam för och det ska jag komma ihåg ;-) 

Nu: mot gymmet. Känner inte ALLS  motiverad idag, men det är där lite självdisiplin kommer in i bilden.

No comments:

Post a Comment