Wednesday, August 7, 2013

10 years!

10 years have passed, 10 years filled with sleepless nights, laughter, tears, moments of pure joy and moments of despair. Yesterday Aislynn turned 10. Which also means I've been at this whole parenting thing for 10 years!!! Hard to fathom! Happy Birthday Aislynn!
10 år har gått. 10 år fyllda med sömnlösa nätter, skratt, stunder av ren lycka, tårar, utmaningar och framväxt. Igår fyllde Aislynn 10, vilket även betyder att jag har varit förälder i 10 år. Svårt att fatta!! Stort Grattis till Aislynn! Du är så älskad!

Natten till igår hade jag fruktansvärt magknip hela natten, sov i princip ingenting, så det var ett seg jag som tog sig till jobbet igårmorse. Jag hade fortforande ont i magen och jag vågade inte äta någonting, så den enda jag åt hela dagen var kanske 2 dl fillmjölk. Slutade 14.00 och åkte in till stan för att möta upp Mats och i sista minuten hitta födelsedagspresent till Aislynn. Det blev ett par Converse-skor som hon hade önskat sig. Vi hade en lugn kväll sedan med lite god middag, efterrätt och presenter :) Jag somnade rätt fort på soffan dock, eftersom jag kände mig inte riktigt återställd än.  
On Monday night I was kept up all night by really bad stomach pains, I basically didn't sleep at all and was really tired going to work yesterday morning. I was still in considerable pain in the morning, and I didn't dare eat anything in case that would've made it worse, so  I only drank a tiny bit of  yoghurt all day. I finished at 14.00 and went into town to meet up with Mats and last-minute shop for presents for Aislynn. We got her a pair of Converse shoes that she's been wanting. We had a very chill evening with a nice dinner, jellly for dessert, and presents. I fell asleep early on the couch cuz I was still not feeling completely better yet. 

No comments:

Post a Comment