Friday, August 9, 2013

Way too early

God morgon! Vi har varit uppe tidigt idag, eftersom Aislynn hade tandläkartid kl. 07.15 imorse! Det var nog lite för tidigt för oss egentligen, tror inte att jag ska ta och boka en sådan tidig tid igen. Det gick snabbt och bra på tandläkaren och vi kunde slappa lite sedan och äta frukost.Jag är riktigt stolt över hur duktig Aislynn är på tandläkaren, hon hade lite tandläkarskräck i början och var jättenervös varje gång det var dags för ett besök, men vi har pratat mycket och inte gjort någon stor grej av det, och nu är hon faktiskt jätteduktig :) 
Nu ska jag iväg för en brunch med bästa Miriam innan jag måste vara på jobbet kl. 14.00. Jag räknar ner dagarna, och ser VERKLIGEN fram emot att vara lite ledigt!! Önskar er alla en trevlig fredag! 

Good morning! I've been up early this morning, Aislynn had a dentist appointment at 07.15, so we've been up  for a while. In hindsight I think that it was a little too early for us, and I won't be booking such an early appointment again. Aislynn is doing so much better with her dentist visits nowadays. She used to be a bit scared and nervous, but we've talked a lot, explained a lot and tried not to make a big deal about it, so I'm really proud of her progress and she's doing so well!! :)
I'm off now to have brunch with the lovely Miriam and then I have to be at work by 14.00. I'm counting down the days and REALLY looking forward to having some time off!! Happy Friday y'all!!

A little more Ellie Goulding for this rainy Friday: "Starry eyed"


No comments:

Post a Comment