Monday, August 5, 2013

4 lediga dagar

Jag lyckades få ett par dagar ledigt i förra veckan, vilket jag verkligen behövde! Så jag hade 4 dagars sammanhängande ledigt. Vi passade på under dessa dagar att bl.a: ta en lång promenad, umgås med vänner, titta på en burleskshow, måla staket och gräva i trädgården. Ganska lugna dagar, men precis som det ska vara :) Aislynn kom hem igår kväll så nu är allting bra :)
Idag börjar jag min sista arbetsvecka, och ingen är lika glad som jag att det snart är slut.

I had 4 days off last week, so we did lots of chilling and relaxing,  went on a long walk, did lots of yard work and painting, and spent some time hanging out with friends - just the way it should be :) Aislynn came home yesterday as well, so now my little bubble is complete :)
Today starts my last work week, and believe me when I say that no one is happier than I, that the end is in sight! 
Utsikt över Ågestabron - på långpromenad till Farsta
Biggest icecream eva!
Bagpipes as part of the burlesque show
Mysiga sommarkvällar med vänner :)
Plockade lite vinbär från grannens buske

No comments:

Post a Comment