Wednesday, August 28, 2013

" I don't stop when I'm tired, I only stop when I'm done" --Marilyn Monroe

It has literally been a MAD few days! After Aislynn's party on Sunday (pictures coming!), it's been non-stop. I've had so much to do and so much new information to take in. We had our first long day on Monday between 11.00-18.00 This course seems a bit faster paced and with lots of assignments to be handed in on a regular basis, so I'm definitely feeling a higher stress level! I spent the entire day yesterday running around trying to get ahold of  books, at at the same time sitting on the trains with my law book, trying to study and finish the assignment that's due in today. I was determined to go to the gym yesterday evening, on top of it all, so I wasn't home before 21.00 and then Mats helped me with legal texts till about 23.00. Bless his heart. Today I woke up early thinking I had to be at uni by 08.00 but quickly realised that we didn't start until 10.00!! Waaaaahhhh I so could have used the extra sleep!! We finish at 17.00 today, and I'm already looking forward to finally winding down a bit this evening.

Det har verkligen varit ett par galna dagar!! Det känns som att jag har varit igång sedan i helgen med barnkalaset och allt. Vi började med en lång dag på måndag mellan 11.00-18.00. Vi har fått mycket ny information och jag har varit stressad över diverse kurslitteratur som jag inte har lyckats hitta och även att det verkar vara mycket snabbare tempo med denna kursen. Vi har examinerande seminarium och tillhörande inlämningsuppgifter hela tiden, så det är en del att hålla koll på. Igår åkte runt till lite olika ställen och jagade böcker, jag satt med lagboken på tågen och försökte plugga och svara på inlämningsfrågor inför dagens seminarium. Jag ville verkligen gå på gymmet igår oxå, så det blev en sen kväll, var hemma runt 21.00. Sedan behövde jag hjälp med lagtexter som jag inte förstod, så Mats satt med hjälpte mig fram till runt 23.00! Snäll han är. Imorse gick jag upp och trodde att vi började 08.00, men kom på att vi börjar inte förrän 10.00. Blää, jag hade verkligen behövt sova lite till. Vi kör till 17.00 idag och jag ser redan fram emot att kunna varva ner lite ikväll.

2 comments:

  1. Tuff start i skolan. Du får se framemot en trevlig helg med kräftskiva tillsammans med oss ;) Det gör jag :)

    ReplyDelete
  2. Det gör jag med! Det kommer behövas kan jag lova!:)

    ReplyDelete