Wednesday, November 28, 2012

2 flies buzzing around in my head...

Long day, 9-16 at school, so now my head is pretty much full, we've got group projects going on, and a paper that is due on Friday. I wonder if I'll make it to the gym as planned, something's got to give and I have to prioritize....then a working weekend. Feels like I've got a lot on my mind. One funny thing though, twice today people commented on my accent when I speak Swedish ;-) I don't usually get comments about it, maybe I'm speaking differently now than I did before??

Lång dag, 9-16 i skolan idag, känner mig fullproppad med information. Vi har ett pågående grupp arbete, studiebesök imorgon och en individuell uppgift som ska lämnas in på fredag. Undrar om jag hinner till gymmet som planerade, jag måste prioritera något...sedan jobbar jag helgen. Har så mycket i mitt huvud just nu. En liten rolig sak: två gånger idag kommenterade folk, eller anmärkte på min brytning när jag pratar svenska ;-) Inte trodde jag att jag bröt så väldigt mycket? Jag kanske börjat prata lite annorlunda än vad jag brukar?

No comments:

Post a Comment