Thursday, November 29, 2012

Gangnam style!

I know, I know I'm SO behind and out of touch, and I'm sure everyone has seen this a long time ago, wayyyyy before me, but I just finally watched the youtube clip:
For once, I totally get the hype! I've listened to it over and over, and I think he's brilliant, I'm really chuffed and maybe even a little bit proud of him: an Asian artist making such a splash and a smashing international success!
Never mind that I spent yesterday evening trying to learn the " horsie dance" which both Aislynn and Mats thought was a bit weird :D Oppan Gangnam style!! :-P

Jag vet, jag vet, jag ligger SÅÅÅÅ efter och jag är säker på att alla har sett denna fenomen redan, men igår kollade jag äntligen på youtube klippet: 
För engångs skull förstår jag hypen kring någonting! Jag har blivit besatt och spelat den flera gånger och tycker den är så "catchy". Jag är nog lite stolt över att han är från asien och har lyckats så himla bra och blivit världskänd och en internationell stjärna. Jag tyckte också igår att jag skulle försöka lära mig dansen vilket både Mats och Aislynn tyckte var jätteroligt och en smula konstigt:D 


No comments:

Post a Comment