Tuesday, November 13, 2012

Not one, but TWO!

I almost missed signing up for and being able to write my exam on Friday!!! I discovered TODAY (after how many weeks in school??!) that as students, we have not one, but TWO email addresses to check! Don't know how I managed to miss that. And because the information for the exam was sent to the email addy I didn't know I had, I almost missed being able to take the exam. Luckily the woman who is administrator was very helpful this morning when I called in a panic and signed me up! Whew!
Jag missade nästan att kunna vara med och skriva tentan nu på fredag! Jag fick reda på idag( efter hur många veckor nu??!) att som student så vi har inte bara en, utan TVÅ mejladresser att hålla koll på. På något sätt så hade jag missat det helt. Och eftersom anmälan och information kring tentan skickades såklart till den mejlen jag inte visste  att jag hade, så hade jag faktiskt missat sista anmälningsdatum. Som tur var, när jag ringde i paník till studieadministratören idag, och förklarade, så kunde hon hjälpa mig och anmäla mig till fredagenstenta!
Mail  #2
Mail #1


No comments:

Post a Comment