Tuesday, November 13, 2012

Tuesday

Gosh it's been a busy couple of days and feels like I've had stuff going on all the time! Maybe it's because I'm feeling the pressure of the coming exam on Friday, and so it's in the back of my mind all the time. On Saturday Mats' cousin was over for a visit and on Sunday Tomas & Malin came over for dinner, it's always lovely to see them and catch up. We also took a trip to Ikea on Sunday and got some stuff for the house. Unfortunately I didn't like the xmas decorations they had this year, and I was a bit disappointed, cuz I was looking forward to getting some inspiration.
Went into town to study with a classmate this morning, it's not often you find that you have a good balance between study/ small talk with, but I think we really do work well and get on well together.
Feel like I have a bunch of errands to run and calls to make, but I'm making time to go to the gym in half an hour and get in a workout today.

Det har verkligen varit fullrullle känns det som, och som om jag haft något som pågår hela tiden. Kanske för att jag stresspluggar inför tentan på fredag, så det ligger hela tiden i bakhuvudet och stör.
I lördags var Mats' kusin här på besök och i söndags kom Tomas & Malin över, det är alltid trevligt att få prata och umgås, speciellt när man inte har setts på ett tag. Vi hann även med en tur till Ikea på söndag och köpte lite flera grejs till huset. Jag hade sett fram emot och se deras julavdelning, och kanske få lite inspiration och tips, men måste säga att jag var ganska besviken och tyckte inte att de hade så mycket fint i år. Trist. :(
Jag åkte tidigt in till stan idag till en klasskompis och hade en pluggträff. Det händer inte mig så ofta att jag klickar med någon, och att vi hittar en bra balans mellan effektivt plugg och småprat, men hittills så känns kemin med den här fina människan rätt bra faktiskt! 
Nyss hemkommen och känner lite stress, jag har några samtal att ringa och ärenden som ska utföras, men jag ska faktiskt iväg till gymmet om en halvtimme och prioriterar träningen idag.

No comments:

Post a Comment