Friday, November 16, 2012

I've got a bad, bad feeling...

Hey peeps. Just got home from the exam this morning, and I'm not sure it went well. Actually, I'm very sure it didn't go well, which I was half-expecting, but still hoping against. Huge bummer, especially considering I have put alot of time and energy into studying for it. That means I'll have to do a retake at some point. Sucks.
I think I'm entitled to feeling a little sorry for myself, though, then I'm gonna go to the gym, then do some shopping, take Aislynn to handboll practice, and try to enjoy a cozy Friday evening, cuz tomorrow I'm working from 8-17.

Hallå i stugan. Precis hemkommen från salstentan och är ganska säker på att det gick inge bra. Det var inte helt oväntad iofs, men ändå rätt jobigt eftersom jag har lagt ner mycket tid och energi och pluggat inför den. Det betyder nu en omtenta vid ett senare tillfälle för mig. 
Jag tänker faktiskt tycker synd om mig själv en stund nu iaf, tar mig till gymmet, handla och sen bli det handbolls träning med Aislynn innan Fredagsmys. Jag vill verkligen försöka koppla av ikväll och vila, för det är jobb 8-17 imorgon som står på schemat.

No comments:

Post a Comment