Saturday, November 24, 2012

Sociable me

I've been unusually sociable, and had more meets, dinners and time with friends in these last 2 days than I have in a long while! Yesterday I has lunch with Jojo, as usual we can talk about everything and anything and I'm always reminded of how much I miss our conversations, when it's been a while since we've had time to meet. Another friend of mine had a birthday dinner yesterday, with 8 girls, so I got to see some of our mutual friends and some new people and be all nice and social :)
This morning I was invited to a brunch with a classmate of mine - with really yummy food, also lots of new people, and lots of getting-to-know-you small talk. Mats has also had a "people weekend" with both his brother and cousin over to hang out  :)
I'm off to work in a little while, working 15-21 today and then 07- 14 tomorrow. Looking forward very much to Sunday afternoon and some quality time with my <3

Jag har varit ovanligt social och fått chansen att träffa med mina vänner mer inom de senaste 2 dagar, än jag haft på länge. Igår åt jag lunch med Jojo, och som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord. Jag påminns alltid om hur mycket jag saknar vara samtal, när vi inte hunnit ses på ett tag. En annan kompis till mig fyllde år igår och vi var ute och åt middag, vi var 8 tjejkompisar, några som kände varandra sedan tidigare, och några nya ansikten, men det var trevligt att få prata och vara lite social :) Imorse var jag bjuden på en brunch med en av mina klasskompisar - rikigt trevligt, god mat, många nya människor och mycket små prat och lär-känna-varandra prat. 
Mats har också varit ovanligt social och i helgen haft tid att umgås med båda sin bror och kusin :) 
Snart ska jag iväg och jobba, kl. 15-21 och sedan kl. 07-14 imorgon. Längtar redan till Söndag eftermiddag och lite kvalitetstid med min <3.



No comments:

Post a Comment