Monday, December 3, 2012

-14C

Freezing cold today! But the sun was out, and I actually prefer these cold days to days where the temperature hangs out around 0-5 C. We had a lecture this morning from 09.00- 12.00 and I was feeling quite tired, so that, combined with the fact that I was really hungry on my way home, meant that I froze my behind off! Spent the afternoon reading and napping :D and then took Ais to handball training this evening between 19.00 - 20.00. Looking forward to crawling up into my warm bed with my <3 and watching the latest Bourne movie. Sweet dreams!

Vad kallt det var idag!! Men solen sken och det var så himla vackert! Jag tar faktiskt hellre sådana här riktigt kalla dagar framför dagar dar temperaturen är runt 0- 5 grader. Vi hade lektion imorse mellan 09.00-12.00 och jag kände att jag var rätt trött idag, det i kombination med att jag var också  döhungrig betydde att jag frös arslet av mig på vägen hem!! Efermiddagen ägnades åt läsning och en tupplur :D, sen efter middag blev det handbolls training med Ais mellan 19.00 - 20.00. Nu ser jag fram emot att krypa upp i sängen och kolla på senaste Bourne filmen. Sov gott!

No comments:

Post a Comment