Sunday, December 30, 2012

Life of Pi

Halfway there! I've worked 5 of the 9 days that I have booked to work during Christmas break, yesterday I worked 8-20 and today 07-15. I was quite tired today, but I have been making an effort to pace myself and not overdue. After work today, we (my mum, Aislynn, Mats and me) went to the movies and watched "Life of Pi". The movie is over 2 hours long, but it was so well made, and very engaging, that it didn't feel like 2 hours at all! Really beautiful footage of the animals and I love how they used the lighting and played with light effects, really created ambience. Would definitely recommend it as a good family movie for slightly older kids.
I'm not working tomorrow, and looking forward very much to sleeping in and then making waffles for breakfast in the morning :)

Efter idag är jag halvvägs igenom och har jobbat 5 of dem 9 jobbdagar som jag har bokat upp under juluppehåll från skolan. Igår var det långpass 8-20 och idag har jag jobbat 07-15. Jag var ganska trött idag, inte minst för att jag var tvungen att hjälpa till på en annan avdelning där jag var helt ny och hade inte en susning om vad jag skulle göra där. 
Direkt efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp Mats, Aislynn och min mamma och vi gick på bio. Vi såg filmen : Berättelsen om Pi. Filmen är över 2 timmar lång, men ack så välgjord! Det kändes inte alls som att vi satt där i mer än 2 timmar. Jag älska hur de lekte med ljus i filmen och använde det för att skapa stämmning och känsla, riktigt väckert var det! Skulle absolut rekommenderas! 
Imorgon är jag ledig och ser fram emot en sovmorgon och sedan våfflor till frukost :)

No comments:

Post a Comment