Sunday, December 2, 2012

Trooper!!

Hej alla glada! Ledsen att jag varit frånvarande, men sånt är livet ibland, mycket som händer ;). Det har varit en riktigt lång helg för mig med mycket jobb: Lördag 8-21 och Söndag 14-21. 
Det var första gången jag har jobbat på mitt gamla jobb sedan vi flyttade och då var det även nya resvägar som gällde. Det jag nu, efter helgens experiment, kommit fram till är att jag kan gå till/ från Älvsjö station till jobbet på 20 min. Tåget hemifrån till Älvsjö tar 9 min. Fullt acceptabelt restid fram och tillbaka till jobbet. 
Det var ju dock lite mindre roligt att gå till stationen ikväll i typ -10 grader, men man blir ju varm av att gå. ;) Sitter i sängen med en kopp varmchoklad nu och ska nog lägga mig, för jag har lektion kl.09.00 imorgon. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag :) Nite nite! 

I'm such a trooper :D!! Sorry I've been a bit absent, but life sometimes gets in the way and there's always something going on :) I had what felt like, a really long weekend - worked Saturday 8-21 and Sunday between 14 -21.
It was the first time I've worked at my old job since we moved, so I also had to experiment with the routes and figure out the best, fastest way to get there. What I discovered, after this weekend is that I can walk from Älvsjö station to my job in 20 min. The train from home takes 9 min to Älvsjö - this to me is completely acceptable travel time and I get some exercise in too. Although, it was a little bit less fun walking those 20 min in -10 C in the evening, but I walk quite quickly and moving keeps you warm. :) Sitting in bed now with a cup of hot chocolate and think I'm gonna go to bed, we've got a lecture tomorrow at 09.00. Hope you've all had as lovely a weekend as I have :) Nite nite!

No comments:

Post a Comment