Wednesday, December 12, 2012

Underkänd & Sjuk

I måndags fick vi tillbaka resultaten från salstentan i Vetenskapsteori och statistik, som vi skrev för 3 veckor sedan. Jag fick underkänd. Inte en jätteöveraskning direkt, med j*kligt trist ändå. Blir en omtenta någon gång i januari. 
Just nu är jag rätt så sjuk, sover dåligt och är ällmant irriterrad för att jag har ont i hela kroppen och inte kan syresätta mig själv ordentligt. Kul va? Funderar om jag ska hoppa över lektionen även idag och satsa på att bli frisk till helgen.

On Monday we got back our results from the exam we wrote 3 weeks ago on Scientific theory and Statistics. I didn't pass. Not too surprising, but still not happy news. I will be doing a retake some time in January I guess.
I'm really sick at the moment, not sleeping well and am irritable cuz my muscles hurt and I can't breathe properly. Such a joy. Wondering if I should skip today's lecture in the afternoon as well and just rest and try and get better before the weekend.

2 comments:

  1. Åh vad trist. Trist att vara sjuk, och trist att kugga en tenta. Krya på dig, och lycka till med pluggandet :-) kram

    ReplyDelete