Monday, December 17, 2012

Snow shoveller

This morning when I looked at the roof of our enclosed patio, I noticed it looked very weighted down with snow. Very worrisome! Mats has been out there and tried to relieved the weight a couple times, but I wasn't sure this time that I wanted to wait till he got home, so I put on my gear and went to work shovelling and scraping and trying to get at as much snow as I could reach. More than an hour later, it was looking a little better, and I was beat so it'll have to do. I also re-shoveled the walkway up to the front door again, I'm pretty sure I'm gonna feel it in my muscles tomorrow :)

Imorse tittade jag på taket på uterummet och märke att det var väldigt böjd ut, lite oroväckande. Mats har ju skottat ett par gånger och fick bort en hel del snö som tyngde ner, men idag kände jag inte att jag ville vänta till han kom hem, så jag bestämde mig för att göra ett försök. Efter ca en timme såg det lite bättre ut och jag var ganska slut, jag tog även en omgång till och skottade på framsidan av huset för plogbilen hade varit förbi och då var det snö igen på gången. Jag ganska säker på att jag kommer ha lite träningsvärk imorgon. :)

No comments:

Post a Comment