Thursday, December 27, 2012

Merry Christmas!!

Har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna, eller har inte orkat kanske ;-) En riktig trevlig jul fick vi iaf, med fina klappar och alldeles för mycket mat :) Tack så mycket Inger och Björn för presenterna! Aislynn gillar verkligen de smycken och jag kommer ha mycket användning av turbanen, den är så praktisk! :) Tack!  Jag jobbade 07.00-15-00 på Juldagen och även idag. Jag ska även jobba fre - sön och då, ganska långa pass, så jag kommer nog inte hinna skriva så mycket under de kommande dagar. 





3 comments:

  1. Vilka fina kort på er :-) tråkigt att det inte blev något av att ses i går. Hoppas vi får till det på nyårsdagen. Om ni ändrar er ang nyårsafton så är ni jätte välkomna hit. Kram

    ReplyDelete
  2. Tack! :) vad gulligt av dig! Jag hade ju hunnit med ett glas vin o det syns att jag är röd i ansiktet :P det hade verkligen varit kul o fira nyår ihop, får se till att jag inte bokar upp mig på jobb på nyårsdagen nästa år :)

    ReplyDelete