Monday, December 10, 2012

Work weekend & Sledding

Worked Saturday 13.00-21.00 and Sunday 08.00-15.00. When I came home Sunday I was really, really tired. Been working too much lately, I think, but I'm free the next two weekends. I also managed to catch a cold, so I stayed home from school today and rested.
On Saturday, before I had to go to work, I wanted to go do something fun with Aislynn, so we found a hill and went sledding :)

Har jobbat igen i helgen - Lördag 13.00- 21.00 och Söndag 08.00- 15.00. När jag kom hem i Söndags var jag helt slut, riktigt, riktigt trött. Har jobbat kanske lite för mycket på sistone, men nu är jag ledig 2 helger framöver. Jag är också sjuk, förkyld, och stannade hemma idag istället för att gå till skolan. I lördags innan jag åkte till jobbet ville jag göra något kul med Aislynn så vi hittade en pulkabacke och åkte några gånger :)








No comments:

Post a Comment