Friday, December 21, 2012

Turns out....

I did pass my exam!!!! :) It was actually divided up into 2 parts, Scenitific Theory and the smaller part- statistics. In order to qualify, we had to pass Scientific Theory and then we could retake statistics later. But if one only passed statistics, then one would be forced to retake the whole exam. Since we had gotten our results by mail, I didn't know that I had actually passed Scientific Theory! I only found out on Wednesday when I went to the admin and got my exam back. I was so surprised and happy :) So now I only have to retake Statistics on the 12th of January! Such a relief!

Det visade sig att jag faktiskt klarade största delen av salstentan! Den var uppdelad i 2 delar : Vetenskapsteori och statistik. Om man klarade Vetenskapsteoridelen, kunde man bara tenta om statistiken för att få godkänd, men om man klarade statistiken men inte vetenskapsteori, då hade man varit tvungen att tenta om hela. Eftersom vi fick våra resultat via mejl,  trodde jag att jag inte hade klarat av varken eller, men när jag hämtade ut min tenta i onsdags var jag väldigt överraskad att ta reda på att jag hade visst klarat Vetenskapsteori delen! Jag var överlycklig hela dagen och så lättad! :) Nu blir det  en omtenta på bara statisken den 12.e Januari, och jag kan slappna av lite.

No comments:

Post a Comment