Wednesday, July 18, 2012

Aislynn is in London now. I miss you already favourite daughter! Hope you're okay, even though I know you are, I still can't help but worry a little bit and feel sad that you're gone. <3

Jag hoppas du har fått i dig nåt som du tycker om nu på kvällen, du som är ganska kinkig med maten, hoppas du känner dig trygg där du är nu, att du har fått med dig din favorit tandkräm och dina leksaker hjälper säkert, men jag vet att det kan vara svårt att sova första natten jnär man kommit till ett nytt ställe. Hoppas du kommer ha jättekul, att du får uppleva mycket nytt och ha mycket skoj. Men när det är dags, så kommer mamma och hämtar dig och tar med dig hem igen. Jag saknar dig redan mammas tjej. Det känns tomt utan dig och jag längtar efter att höra ditt irriterande prat. Kom hem snart så jag kan skälla lite på dig, krama dig så du tycker jag är pinsam och att laga mat åt dig, fast jag egentligen inte känner för det. Pussar och kramar - Mamma

3 comments:

  1. Is she visiting her dad? did he ask for her? I also hope she will be ok, and I know she will be, she is a sensible girl, and God is watching over her. How long will she be there.
    I know that feeling when you would go away somewhere when you were her age.--mom

    ReplyDelete
  2. Yes she is. She'll be back on Aug 1. Thanks mom for your support :)

    ReplyDelete
  3. I just heard from Anne, her grand mother, David's mom, they will have a family reunion with his uncle and wife, and Dominic, Rose too. It's nice for her to have that kind of sense of belongings of relatives.

    ReplyDelete