Wednesday, July 11, 2012

Innis & Gunn

Most awesome beer. Ever.
Right how we're sitting on the balcony enjoying the sun. I've worked the last 3 days and have the day off tomorrow. My body's pretty tired ( I actually took a nap when I got home today!) and I haven't managed to work out at all this week. But the sun's out now, even if only for a little while and that should be taken advantage of! Cheers! 

Min favvoöl. Dricker jag öl, så dricker jag Innis&Gunn. Just nu sitter vi på balkongen och njuter av att solen skinner. Det har varit tidiga morgonarna för mig de senaste 3 dagar och jag kände av det i kroppen idag.(Tog även en tupplur idag när jag kom hem). Har inte heller hunnit med nån träning i veckan, men ska försöka komma iväg imorgon o fredag åminstone.

No comments:

Post a Comment