Monday, July 2, 2012

Sunday

Sleep-in!! I think we stumbled into the apartment around 01.30 am and I managed to sleep till about 10.30, which is a HUGE accomplishment for me, since I normally have a hard time sleeping past 07.00-ish. Upon request I made scones and pancakes for breakfast/brunch and we sat around with coffee and discussed Julian Assange and his possible extradition to Sweden.
We were invited to a baptism on Sunday as well, but it ended up just being me attending. The ceremony was short and sweet and all the kids (7 of them) who were also there, were very well behaved and so cute! Then we went back to their place and had a BBQ. Finished off the day with a run, about 7 km. Sportstracker was not co-operating so I'm not sure exactly.


Sovmorgon! Vi kom hem runt 01-tiden och jag lyckades sova fram till ca. 10.30!! Det är nåt ovanligt för mig eftersom jag brukar inte kunna sova längre än typ 7. På beställning från en svältande unge och 2 hungriga vuxna, gjorde jag pannkakor och scones till frukost och vi drog ut på tiden, drack kaffe och diskuterade Julian Assange och vad utelämning till Sverige skulle kanske innebära för honom. Vi var även bjuden på dop i söndags, men det blev bara jag som åkte dit. Det gick rätt snabbt i kyrkan och alla andra ungar ( 7 st!!) var jättegulliga och duktiga under tiden. Sen åkte vi hem till de och det blev grillning och fika med tårta. Avslutade dagen med en löprunda på ca 7km. Min app, Sportstracker ville inte fungera igår kväll så jag vet inte exakt hur långt det blev.

No comments:

Post a Comment