Sunday, July 29, 2012

Last work weekend + Hagaparken+ a very thoughtful boyfriend

It's so nice to sit down at the end of a work weekend and know that it's over and it'll be another 5 weeks before it comes around again. In my case, though, not so much because this is the last weekend I'm working before I take some vacation days and then start studying, so it feels extra good to have it over and done with! Woohoo!
Yesterday after work, I went out to Hagaparken, a big park by the water, north of the center of town. I met up with Nina and some of her friends and we had a picnic, drinks and Nina did her sales presentation. It was quite relaxing just sitting in the grass with no real time constraints, and good company. I met up with M on my way home and we went out for a cozy dinner <3
Today was my 8-20 day,  it was hot and stuffy and very humid, so that kind of made me extra tired, but I came home to find that my awesome, amazing boyfriend had gone out and bought me new tires and changed both the flat tires on my bike! Since I bike to the gym, I really, really appreciated that - such a doll!
On Tuesday bästis comes home and on Wednesday Aislynn comes home!! Yay! I miss them both so.

J*kla skönt att ha jobbhelgen avklarat! Det blir min sista helg på ett tag, för jag ska gå på semester och sen är jag tjänstledig för att plugga, så det kändes både extra tungt och väldigt skönt. 
Igår efter jobbet åkte jag ut till Hagaparken och mötte upp min kompis Nina och några av hennes vänninor och vi hade picknick och tjejsnack ute i det gröna - väldigt roligt. M mötte mig vid centrum på vägen hem och vi gick ut och käkade middag och hade det riktigt mysigt <3. 
Idag har jag jobbat 8-20. Det var kvavt och väldigt högfuktighet i luften inomhus idag, det var ibland obekvamt att andas, så det är klart det påverkade mig lite. Men vad glad jag blev när jag kom hem och upptackte att min kära pojkvän  hade köpt nya och hade bytt mina cykeldäck eftersom jag hade punkor på både däck! Det är kärlek det, och det uppskattas oerhört ska jag tala om, eftersom jag brukar ta cykeln till gymmet. :) Nu på tisdag kommer min bästis hem och på onsdag kommer Aislynn hem-  jag längtar så, jag har saknat de.

No comments:

Post a Comment