Thursday, July 12, 2012

Antagen!

Been waiting for today, to finally find out where I got accepted into uni this coming fall. I got in as a reserve for my first choice, and accepted for my second, so I won't find out for sure where I'll be going until the 6th of August. Regardless of what it ends up being though, I think I'm gonna be happy going back to school and having new challenges and possibilities. Chins up! 

Mycket efterlängtat besked om höstens skolplanner kom idag. Jag är antagen till Försköllärareprogrammet på Stockholms Universitet och står som reserv på Socionomlinjen på Ersta Sköndal Högskola. Jag hade ju egentligen inga förväntningar, det är nog inte så smart att ha, innan man fått besked tycker jag och jag har varit beredd på att jag kanske inte skulle få mitt förstahands val. Hur som, jag tror att jag kommer att trivas med att börja gå i skolan igen och få utvecklings möjligheter. Nu måste jag vänta till nästa antagningsbesked som kommer den 6.e augusti.
  • 1

    Socionomprogrammet

    210 högskolepoäng, Ersta Sköndal högskola, Stockholm
    RESERV
    Du har svarat:
    JA 

  • 2

    Förskollärarprogrammet

    210 högskolepoäng, Stockholms universitet, Stockholm
    ANTAGEN
    Du har svarat:
    JA

1 comment:

  1. Yay! exciting and brighter future to come. Lots of love, mom.

    ReplyDelete